Welke kantoorartikelen heb ik nodig?

Internet

Wanneer je eigenaar bent van een bedrijf en je hebt een kantoor, dan moet je kantoorartikelen aanschaffen voor je personeel. Of misschien ben jij wel de inkoper van deze artikelen voor het bedrijf waar je werkt. Wanneer je een nieuwe medewerker krijgt of nieuwe werkplekken moet inrichten, kan het best lastig zijn om te bedenken welke kantoorartikelen je allemaal moet aanschaffen. Daarom hebben we dit artikel geschreven. Hierin ga jij lezen welke kantoorartikelen zeker niet mogen ontbreken!

  1. Rekenmachine

Moet er gerekend worden? Dan mag een rekenmachine zeker niet ontbreken. Aanschaffen dus! Ze worden overigens ook wel calculators genoemd, dat kan je helpen bij je zoektocht

  1. Notitieblokje

Ondanks dat we veel op de computer doen, vinden we het nog steeds fijn om te schrijven. Een notitieblokje mag dan ook zeker niet ontbreken.

  1. Pennen, pennen, pennen!

Hoe vervelend is het als je aan de telefoon bent en je wilt even snel iets noteren, maar je hebt geen pen bij de hand. Zorg daarom voor voldoende pennen op een bureau. Het liefst in een speciaal pennenbakje, zodat ze niet weg kunnen rollen!

  1. Papier

Je hebt overal en altijd papier nodig. Er zijn maar weinig kantoren papiervrij. Zorg er daarom voor dat er voldoende papier op voorraad is. Niets is zo vervelend als voor een printer te staan waarvan het papier op is en dat je vervolgens tot de ontdekking komt, dat er helemaal geen papier meer op kantoor is. Dat had je kunnen voorkomen!

  1. Prullenmand of prullenbak

Zorg voor voldoende prullenbakken of prullenmanden zodat rommel weggegooid kan worden. Niet geheel onbelangrijk: zorg ook voor de juiste scheiding van afval. Doe papier in een speciaal daarvoor bestemde prullenbak.