De meeste theaters hebben een breed aanbod van verschillende soorten shows. Ze hebben een aanbod wat aan de wensen van een gevarieerde doelgroep kan voldoen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan toneelstukken, musical, films of cabaretiers. Voor bijna iedereen is er wel iets in het theater te vinden wat hem of haar interesseert. Vaak worden mensen getriggerd om naar een theater te gaan wanneer ze een bepaalde show van het theater bijvoorbeeld online zijn tegengekomen. Voor theaters is het daarom van belang om zich online goed te profileren en de klanten aan te trekken. Een handig middel om hiervoor te gebruiken is social media, zoals bijvoorbeeld Facebook.

Waarom is het hebben van Facebook belangrijk voor theaters?

Facebook is een social media platform dat bijna iedereen tegenwoordig wel kent. Jong en oud maken er gebruik van. Het platform is makkelijk om te gebruiken. Het kan gebruikt worden om foto’s, filmpjes, tekst of een combinatie van beiden te plaatsen. Mensen kunnen deze bericht en gemakkelijk liken, delen en hierop reageren. Wanneer een theater op Facebook plaatst over de verschillende shows die er op dat moment in het theater spelen. Zullen meer mensen hiervan op de hoogte zijn en zullen er ook meer mensen zijn die een bezoek aan het theater gaan plannen. Doordat Facebook erg visueel is zullen de mensen het ook beter onthouden. Daarnaast is het ook eenvoudig voor de mensen om via Facebook vragen te stellen, bijvoorbeeld door een reactie te plaatsen of een privé bericht te plaatsen.

Wat kan Chatkracht hierbij betekenen?

Chatkracht Kan hierbij ondersteunen door vragen te beantwoorden van mensen die het theater zijn tegengekomen op Facebook. Dit kan bijvoorbeeld gaan over de verschillende shows in het theater, de openingstijden of kaartverkoop. De chatspecialisten zullen de binnen komende vragen binnen 30 seconden oppakken de klanten verder helpen. Daarnaast zullen ze de klanten die gecompliceerdere vragen hebben doorsturen naar het theater zelf. Dit kan zorgen voor meer klanten/ samenwerkingen. Chatkracht staat 7 dagen per week voor u klaar staat om de vragen van klanten te beantwoorden.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *